Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Парцирна Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
1.

Парцирна Т. М. 
Дослідження споживчого попиту на товарному ринку харківського регіону [Електронний ресурс] / Т. М. Парцирна, О. В. Жегус // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2009. - Вип. 1(2). - С. 190-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2009_1(2)__29
Попередній перегляд:   Завантажити - 575.479 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Парцирна Т. М. 
Особливості розвитку ринку молочної продукції в Харківському регіоні [Електронний ресурс] / Т. М. Парцирна, М. Ф. Кецова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2009. - Вип. 2. - С. 649-655. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2009_2_92
Попередній перегляд:   Завантажити - 243.668 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Парцирна Т. М. 
Дослідження стану й особливостей розвитку ринку м’яса та м’ясопродуктів Харківської області [Електронний ресурс] / Т. М. Парцирна, О. В. Жегус // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2010. - Вип. 1. - С. 654-660. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2010_1_92
Попередній перегляд:   Завантажити - 192.719 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Парцирна Т. М. 
Дослідження ставлення покупців до нових продуктів харчування, створених молекулярно-біологічним методом [Електронний ресурс] / Т. М. Парцирна, О. В. Жегус, О. Ф. Бєлікова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2011. - Вип. 1. - С. 555-561. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2011_1_81
Попередній перегляд:   Завантажити - 203.99 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Жегус О. В. 
Динаміка та структура туристичних потоків як індикатор стану ринку туристичних послуг в Україні [Електронний ресурс] / О. В. Жегус, Т. М. Парцирна, О. П. Афанасьєва // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2011. - Вип. 1. - С. 639-645. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2011_1_93
Попередній перегляд:   Завантажити - 208.808 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Парцирна Т. М. 
Маркетингове дослідження факторів успіху закладів ресторанного господарства Харкова [Електронний ресурс] / Т. М. Парцирна, О. П. Афанасьєва, В. Г. Бєліченко, К. В. Джуглей // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2011. - Вип. 2. - С. 495-501. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2011_2_71
Попередній перегляд:   Завантажити - 185.294 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Парцирна Т. М. 
Порівняльний аналіз маркетингового потенціалу підприємств роздрібної торгівлі [Електронний ресурс] / Т. М. Парцирна, О. В. Жегус, О. П. Афанасьєва // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2012. - Вип. 1(2). - С. 242-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2012_1(2)__36
Попередній перегляд:   Завантажити - 245.514 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Парцирна Т. М. 
Інтернет-маркетинг у туризмі [Електронний ресурс] / Т. М. Парцирна, Є. С. Фадєєва // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2012. - Вип. 2. - С. 264-271. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2012_2_39
Попередній перегляд:   Завантажити - 335.477 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Парцирна Т. М. 
Удосконалення маркетингової діяльності промислового підприємства [Електронний ресурс] / Т. М. Парцирна, А. В. Красноусов // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2013. - Вип. 1(2). - С. 140-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2013_1(2)__22
Попередній перегляд:   Завантажити - 167.538 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Жегус О. В. 
Ціна як соціальний індикатор розвитку споживчого ринку [Електронний ресурс] / О. В. Жегус, Т. М. Парцирна // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2013. - Вип. 2(1). - С. 209-215. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2013_2(1)__31
Попередній перегляд:   Завантажити - 293.09 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Жегус О. В. 
Роль спорту в забезпеченні соціально-економічного розвитку регіону [Електронний ресурс] / О. В. Жегус, Т. М. Парцирна, В. С. Шевякова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2015. - Вип. 1. - С. 302-312. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2015_1_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 315.763 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Жегус О. В. 
Особливості розвитку роздрібної торгівлі України в умовах діджиталізації [Електронний ресурс] / О. В. Жегус, О. П. Афанасьєва, Т. М. Парцирна // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2018. - Вип. 1. - С. 209-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2018_1_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 761.66 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського